Γλυκό ψυγείου με μπεζέ και μους

137
WHAT’S SPECIAL

Όταν μου περισσεύουν ασπράδια η φαντασία μου τρέχει να σκεφτεί κάτι νόστιμο και δημιουργικό όπως αυτό το γλυκό ψυγείου. Δοκιμάστε το χωρίς δεύτερη σκέψη.

Γλυκό ψυγείου με μπεζέ και μους

Ingredients

Για τον μπεζέ

  • 100 γραμμ.  ασπράδια αυγών
  • 100 γραμμ.  ζάχαρη κρυσταλλική
  • 100 γραμμ.  ζάχαρη άχνη
  • 1 κ.σ.  χυμό λεμονιού

Για τη μους

  • 500 ml. κρέμα γάλακτος φυτική
  • 100 γραμμ. ζάχαρη άχνη
  • 200 γραμμ. κουβερτούρα

Επίσης

  • 1 βάζο μαρμελάδα με κόκκινα φρούτα

Instructions

Για τον μπεζέ

  • Σε ένα μπολ βάζουμε τα ασπράδια, την κρυσταλλική ζάχαρή, το λεμόνι και χτυπάμε με το μίξερ μέχρι να γίνει μαρέγκα.
  • Προσθέτουμε την κοσκινισμένη ζάχαρη άχνη και με μία μαρίζ ανακατεύουμε απαλά από κάτω προς τα πάνω, μέχρι να ενωθούν τα υλικά.
  • Σε ένα ρηχό ταψί βάζουμε λαδόκολλα και απλώνουμε τη μαρέγκα ομοιόμορφα σε όλη την επιφάνια.
  • Ψήνουμε στους 120°C στον αέρα στην μεσαία σχάρα του φούρνου για 1:30 ώρα.
  • Βγάζουμε τον μπεζέ μας από τον φούρνο και αφήνουμε να κρυώσει καλά.
  • Στη συνέχεια σπάμε τον μπεζέ σε μικρά κομμάτια.
  • Μοιράζουμε σε μικρά μπολ.
  • *Θα χρειαστούμε περίπου 10 μπολάκια. Εξαρτάται από το μέγεθος.

Για τη μους

  • Λιώνουμε την κουβερτούρα σπασμένη σε κομμάτια σε μπεν μαρί.
  • Χτυπάμε την κρέμα γάλακτος, μέχρι να γίνει σαν γιαούρτι.
  • Προσθέτουμε την κοσκινισμένη ζάχαρη άχνη και ανακατεύουμε από κάτω προς τα πάνω με μία μαρίζ.
  • Βάζουμε και την λιωμένη κουβερτούρα και συνεχίζουμε το ανακάτεμα με τον ίδιο τρόπο.
  • Βάζουμε τη μους σε κορνέ με μεγάλο άνοιγμα.
  • *Εγώ πάντα χρησιμοποιώ κορνέ μίας χρήσης και κόβω την άκρη όσο χρειάζεται.
    *Αν δεν έχουμε κορνέ θα χρησιμοποιήσουμε κουτάλι τις σούπας.

Για το στήσιμο

  • Στα μπολάκια με τον μπεζέ προσθέτουμε μία στρώση από τη μους σοκολάτας.
  • Καλύπτουμε με μία κουταλιά της σούπας μαρμελάδα και ολοκληρώνουμε με λίγο ακόμα μπεζέ.
  • Βάζουμε το γλυκό στο ψυγείο να κρυώσει καλά πριν σερβίρουμε.

Notes

Για να στρώνει καλά η λαδόκολλα πάνω στο ταψί, ρίχνουμε λίγο νεράκι κάτω από τη λαδόκολλα .

Εσείς δοκιμάσατε αυτήν τη συνταγή; Αν σας άρεσε βάλτε καρδούλα!
Παρακαλώ αφήστε ένα σχόλιο παρακάτω για να μας πείτε αν πέτυχε!
Εγγραφείτε στο κανάλι μας Anna’s Cooking House στο You Tube για να με υποστηρίξετε και στο site για να ενημερώνεστε για κάθε νέα συνταγή.
Κάντε μας tag @annascookinghouse στο instagram και στο facebook.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Recipe Rating




Close
Cook & Write with Anna.
© Copyright 2021. All rights reserved.
Developed by TaitO web Design
Close